Dat ontluchten valt wel mee. Er zit direct een nippel in de hoofdremcilinder, met een restantje koperleiding er nog in. Daar past erg weinig lucht bij, en daarnaast passen ontluchtingsnippels niet in een hoofdremcilinder, omdat leidingnippels (en dus de cilinder) vaak een grotere draad hebben. Maar misschien zijn er inderdaad wel ontluchtingsnippels met m10 draad, zou idd beter zijn.
Ik denk dat het die gescheiden remmen best meevalt hoe scheef je bak trekt. Ik vermoed dat je met een zwenkbak wel een mooie zwiepert maakt, maar met een mijnes zal t wel meevallen. Ik heb eens met 1 gebroken remkabel gereden, dit was best mogelijk, als je het stuur goed vast houd. Nu loopt bij mijn apollo de as waar het wiel om stuurt (lijn door kogels trekken) door het loopvlak van de band/wegdek. Dit komt door de goede et-waarde van de autovelg en de grotere afstand weg/kogels ten opzichte van origineel. Het stuur zal dus niet direct omslaan als je ergens door je rem heen zou trappen, maar lekker remt het niet natuurlijk.
Bart; het kan zijn dat bij een Marbella de het drukverschil tussen voor en achter geregeld word door de diameter van de wielremcilinders. Links en rechts gescheiden zou wel lekker zijn, maar risicospelletjes zijn ook leuk.