Mijn nieuwe liefde

voor je verhalen enzo ....

Mijn nieuwe liefde

Postby NIX » Thu Feb 14, 2008 11:52 am

Hoi,

Ik ben Henk Jan, HJ mag ook. Afgelopen Weekend met 2 Barts en een hondje op pad geweest en wat projecten opgehaald, waaronder 1 voor mij:

Image

Image

Is een Gazelle (Apollo) uit '76.

Zit gelukkig een kenteken op.

De planning is om hier volgend jaar een rijdend object van te maken met autowielen en -remmen voor, een C90 blokje wat ik al heb liggen en een motor achterwiel en -brug erin te frommelen. Ik twijfel nog tussen een zweefzadel of een buddy.

Als ik tevreden ben krijg ie nog een keer een straal- en coatbeurt.

Doei.
NIX

Postby bart beekhuizen » Thu Feb 14, 2008 4:20 pm

:D 8) ik hier? welkom!
bart beekhuizen

Postby irmin » Thu Feb 14, 2008 9:15 pm

hahaha

je komt ook overal dezelfde mensen tegen.
Maar hebben jullie nu allebei een eigen bakbrommer gekocht? Dus Nix en Bart Speet allebei aan de bak? Zou ook eens tijd worden trouwens.........
irmin

Postby bart beekhuizen » Thu Feb 14, 2008 10:06 pm

nee niet bart speet goloof ik andere bart. bart haver? of haal ik nu alles in de war?
bart beekhuizen

Postby Giel » Thu Feb 14, 2008 11:37 pm

Ik vind hem nu al mooier dan de meeste andere voertuigen in Nederland 8)

Veel plezier ermee!
Giel

Postby NIX » Fri Feb 15, 2008 2:21 pm

irmin wrote:hahaha

je komt ook overal dezelfde mensen tegen.
Maar hebben jullie nu allebei een eigen bakbrommer gekocht? Dus Nix en Bart Speet allebei aan de bak? Zou ook eens tijd worden trouwens.........

Ach, ja. Niets nieuws onder de zon. Ik een bak, Paul een bak, Bart motoguzzi een bak en Bart B. een crossbak. Toch 3 nieuwe bakrijders. Nou ja, over een tijdje dan. Met name van Bart Motoguzzi (vroeger Bartjooh) met z'n draaikunsten verwacht ik wel wat. Die had het meteen over nieuwe fusees maken en schijfremmen en hield niet meer op.

Ik ga eerst maar eens die stuurstang en achterbrugas te lijf.
NIX

Postby Brommert » Fri Feb 15, 2008 2:28 pm

NIX wrote:Paul een bak

Zal ik daar ook maar even een plaatje van posten dan;

Image
Hebben NIX, Bart en Bart tegelijk met die andere bakbrommers opgehaald in een of ander gat in Friesland, staat alleen nu nog bij Bart B, en moet dus nog naar Tilburg getransporteerd worden. Uiteraard komt hier ook een 4takt blok onder, een bami 110cc semi blok want die heb ik nog liggen. En uiteraard ook met kenteken.
Brommert

Postby NIX » Mon Feb 18, 2008 11:22 pm

Dank. Ik denk dat we zeker een kwartier in het gras hebben gelegen en naar de nummers hebben zitten turen. Kentekens kwamen erbij en zijn met het schouwen afgegeven en dus al bijna 3 jaar oud. Ik denk dat deze OK zijn.
NIX

Postby bart beekhuizen » Tue Feb 19, 2008 5:11 pm

bert wrote:Voor het geval je nog eens gedag wil zeggen tegen Gooitzen, en hem wil bedanken voor dat waardeloze framenummer; hij staat waarschijnlijk volgende week weer op de vehikelbeurs in Utrecht. Ik heb wel eens met hem staan kletsen maar ik kreeg vrijwel meteen bonje met hem, echt een vette eikel.
tjah, ik vind het niet zo netjes om hen zwart te maken hier, naar mijn ervaringen ben ik heel tevreden met hem, het is een eerlijke man denk ik, hij vraagt geen woeker prijzen, doet niet moeilijk als het om achteraf betalen gaat en je krijgt een bakje koffie bij hem. mischien dat jullie net elkaar niet mochten, maar daar hoeft hij niet onder te lijden met zijn handeltje. ik vind gooitsen een goeie vent. en weet er zo 3 anderen die mijn gelijk geven.

amen.
bart beekhuizen

Postby bert » Tue Feb 19, 2008 8:54 pm

Je hebt helemaal gelijk Bart, maar wat ik schreef is mijn bevinding met die man, geen vaststaand feit. Des te beter voor jou dat je wel goeie ervaringen met hem hebt.
bert

Next

Return to algemeen