Belevenissen met de Bakbrommer

voor je verhalen enzo ....

Belevenissen met de Bakbrommer

Postby Harry Huizing » Fri Aug 21, 2009 12:10 am

zet ik mijn bakbrommer op een parkeerplaats gewoon langs de weg , terwijl ik bezig ben dat ding op slot te zetten stopt er een wagen en de bestuurder had aan mij het verzoek om ergens anders de bakbrommer te parkeren , dan kon hij zijn wagen op het vrijgekomen plekkie zetten

ik maakte hem duidelijk dat iets verderop een groot parkeerterrein was

waarop de meneer begon met het verhaaltje dat ie wegenbelasting betaalde etc. etc.

afijn ik heb me niet verder aan hem gestoord en heb gewoon mijn boodschappie gedaan

ik wou der maar mee zeggen , met een bakbrommertje maak je nog eens wat mee
Image
rechtsaf , linksaf , bovenlangs en onderdoor , op de bakbrommer gààáán we er weer voor
Harry Huizing

Postby NIX » Fri Aug 21, 2009 1:38 pm

En vond hem niet omgekeerd terug ofzo?
NIX

Postby Harry Huizing » Fri Aug 21, 2009 9:29 pm

ik heb vaak het idee dat veel autobestuurders maar moeilijk kunnen wennen aan bakbrommers :twisted:

het werkt dikwijls risicovolle verkeerssituaties in de hand :shock:

dus lui pas op je tellen en programmeer je mobiel zo om snel 112 te kunnen bellen
Image
rechtsaf , linksaf , bovenlangs en onderdoor , op de bakbrommer gààáán we er weer voor
Harry Huizing

Postby NIX » Fri Aug 21, 2009 11:54 pm

De meeste automobilisten liken ook slecht te kunnen wennen aan andere automobilisten, fitesers, brommers en voetgangers.

Ikzelf ken met name niet zo goed wennen aan brommobielen, maar dat is weer een ander verhaal.

Wie het eerst op een parkeerplekje staat, heeft gewoon mazzel. Als ie geen belasting wil betalen voor zijn vervoer, moet ie lekker in een klassieker stappen of op een bak of een fiets ofzo. Sommige lui zijn gewoon maf. Gelukkig deze maar een beetje.
NIX

Postby Bart » Mon Sep 14, 2009 11:32 pm

Haha: op die opmerking dat hij wegenbelasting betaald heb ik er 1 terug: ja, da's je eigen schuld slome :D

Oldtimers for the win! :D En ik vind het gewoon veel lekkerder rijden zonder rem en stuurbekrachtiging!

Edit:
Oldtimers for the win! :D En ik vind het gewoon veel lekkerder rijden zonder rem- en stuurbekrachtiging!
Last edited by Bart on Sun Sep 20, 2009 9:38 pm, edited 1 time in total.
Bart

Postby Xenomobile » Tue Sep 15, 2009 12:45 am

Nou ja Bart... rijden zonder rem.....
Nee hoor ik begrijp je wel, je bedoelt zonder rem- en stuurbekrachtiging.
Maar zoals jij het schrijft wordt het wel heel spannend....
Xenomobile (?<pi>),
Wout Rockx.
Xenomobile

Postby Bart » Sun Sep 20, 2009 9:40 pm

Ik heb 'm al aangepast hoor lieve schat :P

Zonder rem kan het overigens wel spannende momenten opleveren...

Of versleten versnellingsbakken en gebroken kleppen.
Bart

Postby Harry Huizing » Sun Sep 27, 2009 8:53 pm

de bestuurder van een Citroën Berlingo 62-bp-vj terroriseert de bakbrommerrijder (mij ) door in het donker achter je te gaan rijden met groot licht , ik ben gestopt om hem duidelijk te maken dat het hinderlijk is ivm. spiegelreflectie maar de gast wou kennelijk niet aangesproken worden en ziet na ontwijkend rijden op afstand toe , dus ik maar een zijweg ingereden afijn hij dus ook waarna hetzelfde ritueel zich herhaalde
na enkele kilometers verder zat ik in de bebouwde kom en middels een fietspad heb ik die gast afgeschud beter gezegd twee gasten als je zn passagier ook meerekend
Image
Harry Huizing

Postby Bart » Sun Sep 27, 2009 10:12 pm

He jakkes.

Dus ondanks dat je gewoon even ging stilstaan langs de kant van de weg, hun de tijd gaf om te passeren, (met dito gebaren erbij) bleven ze stilstaan om jou daarna weer te achtervolgen met nog steeds groot licht aan hebbende...?

Ook zo toevallig dan dat ze exact jouw route nodig hadden. :)

Nee in zo'n geval draai ik om. en als zei ook om draaien draai ik weer om. richting die koplampen, zoals konijntjes dat wel eens doen.

Nee meneer agent, ik werd totaal verblind door de koplampen van deze auto. :roll:

Nou harry, volgende keer maar even dat bordje 'volg mij' van je bakbroem af halen ;)

Bart
Bart

Postby Xenomobile » Sun Sep 27, 2009 10:16 pm

hey Bart, begrijp ik hieruit nou dat jouw versnellingsbak en je kleppen al versleten zijn? BAMI.....
Xenomobile (?<pi>),
Wout Rockx.
Xenomobile

Next

Return to algemeen