Rollerbank????????

voor je verhalen enzo ....

Rollerbank????????

Postby HellsChickie » Mon Oct 03, 2011 9:30 am

Hey bakmansen, nog een vraagje. Ik heb links en recht gehoord dat de rollerbank geen bedreiging is voor onze gebaktebrommers, maar wou het toch even zeker weten. Dus vandaar dat ik even vraag aan jullie allemaal...

Groetjes..en alvast bedankt
HellsChickie

Re: Rollerbank????????

Postby knorrepot » Mon Oct 03, 2011 9:56 pm

Hoi,

Ik mag altijd doorrijden. Even vriendelijk knikken naar de beteuterde gezichtjes van de scooterkindjes. Ik rijd trouwens met 50cc, 45km/h

Volgens mij kunnen we er niet op omdat je het voorwiel niet vast kunt zetten op de normale manier, en als ie van het rolletje afloopt heb je best een probleem, met 200+ kilo.
Ben
knorrepot

Postby Michiel » Tue Oct 04, 2011 1:03 pm

Je kan met je bakbrommer gewoon op de rollerbank hoor, ze hebben mij ook weleens van de weg geplukt. Dit resulteerde is een score van 79km/h 8) en in beslagname van het kentekenbewijs.

Wel even langs de RDW om te herkeuren na de prestatiemeting van de sheriff
L41 bakbrommer racing
Michiel

Postby bert » Tue Oct 04, 2011 5:51 pm

Is mij ook gebeurd. Gelukkig voor mij had oom agent vroeger een zundapp gehad en wist hij nog goed hoe je moest schakelen: van z'n 1 naar z'n 3 naar 5...Ja, zegt ie, het zijn al ouwe dingen he, die willen niet zo hard meer.
Je kan echter niet altijd op mazzel rekenen. Beter rij je binnen de bebouwde kom (max. snelheid is daar 30 km/h!!) rustig, voor je het weet heb je een dikke prent of ben je je kenteken kwijt. Hier in Utrecht is dat al een paar keer gebeurt.
bert

Postby irmin » Thu Oct 13, 2011 9:56 am

Wat Bert zegt.
Hier in Utrecht is de politie bij tijd en wijlen flink bezig. Nog niet op de rollerbank geweest, maar weer ander gezeik.
Ze beginnen direct over teveel cc's en ben je je kenteken kwijt, totdat je aangetoond hebt met 50cc te rijden.
Ik heb m'n 4takt blok (want dan moet je toch echt meer dan 50cc's om lekker vooruit te komen) daarom omgeruild voor een 50cc 2takt. Is toch meer vermogen uit te peuteren dan 50 4takt. Ben ik iig van het cc gezeik af.
irmin

Return to algemeen