remkabel

Ik zoek een ...

remkabel

Postby Brommert » Fri Apr 04, 2008 12:41 pm

Ik weet dat het waarschijnlijk een onbegonnen zaak is, maar ik ben opzoek naar 1 remkabel voor mijn Apollo. Ik hoop dat iemand er nog eentje over heeft van zijn/haar ombouw naar hydraulische remmen ofzo. Ik hoor het wel.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Image
Brommert

Postby NIX » Fri Apr 04, 2008 12:46 pm

Anders even naar de autosloop voor een handremkabel die je op maat maakt. Vaak hebben die enorm lange binnenkabels omdat die om de rempook heen gespannen worden.
NIX

Postby Brommert » Fri Apr 04, 2008 1:06 pm

Maar dan zitten daar natuurlijk weer niet de juiste nippels op. Ik heb al zitten kijken naar een aanhanger rem kabel die ik hier nog heb liggen, die heeft aan 1 kant wel schroefdraad zoals een Apollo kabel, maar aan de andere kant een soort vork. Als ik zou weten waar je de nippels zou kunnen krijgen zoals gebruikt aan de remtrommel kant van de Apollo kabels, als soldeer versie ben ik ook blij. Dan pas ik die aanhanger remkabel gewoon aan.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Image
Brommert

Postby Brommert » Fri Apr 04, 2008 3:59 pm

Ik zag net toen in de Apollo kabel in mijn handen had dat er aan het uiteinde bij de rem trommel gewoon een spaaknippel is gesoldeerd door de vorige eigenaar. Dus ik pas de aanhanger remkabel wel gewoon aan, ik knip gewoon die vork er af en soldeer daar een spaaknippel op.

Image
Brommert

Return to Gezocht