2x versnellingsbak 4-bak ss50 met korte uitgaande as, origineel honda.
Tandwielen in goede staat, geen pitting, geen versleten nokken.
Alle geleidetonnetjes in goede staat (6,0 mm)
Beide vorken eerste set 4,9 mm
Vorken tweede set resp. 4,75 en 4,7 mm
45 E per set
De liefhebber die het aandurft krijgt er gratis een stel nauwelijks gebruikte Zongcheng vorken bij. Ik heb er nooit mee gereden............
Schakelas origineel in goede staat 10 E

2x 270% oliepomp met afgedraaid asje voor lange slag krukas
1x OT en 1x NT.
Tandwieltjes niet meer echt mooi, maar krijg je erbij
20E p. stuk
Kickstarteras origineel honda. 1x OT en 1x NT. Werken beiden icm met ss50 4bak.
10E p. stuk

2x koppelingsset dubbelplaats handkoppeling met alle busjes, tandwielen etc.
immitatie. Drukplaten zijn recht en koppelingsplaten minimaal 3,4 mm dik.
Bronzen bussen zijn goed. Een set heeft een tandwieloverbrenging van 18/67, de andere set 17/69
30E per set

Mitsuba ontsteking, origineel gebruikt door Honda op de c90. Vervroegend.
Enkele kleine gaatjes in het vliegwiel geboord voor de montage van een fannetje voor een zelfgefabriceerde geforceerd blokkoeling, maar vliegwiel is wel in balans. Gaat goed in toeren en zeer betrouwbaar. Met CDI unit.
45E

Krukas C90 (NT, 49,5 mm slag). Aftermarket kwaliteitskrukas, dus geen bamizooi.
Heeft ongeveer 1000 km gelopen. Geen speling big-end (behalve de noodzakelijke zijwaartse)
45E
Leuk zuiger/cilindersetje C90 (NT). Immitatiecilinder, originele GB6-zuiger. Standaardmaat. Cilinderwand enkele streepjes, maar niks voelbaar. Voor zover ik me herinner geen olieverbruik. Was mijn reservestje. Hoeft dus niet ingereden te worden, plug& play (wel eerst effe schoonmaken).
25E
2de overmaat (+ 0,50) originele GB6 zuiger (C90 NT) in goede staat.
10E

Binnenkort meer. Ik heb nog originele C90 cilinderkopjes, carburateur, nog wat carters enzo. Maar hiervan moet ik nog kijken in welk staat ze zijn. Volgt dus.........