Geachte mede3wieligewegbandieten.
Het is weer eens tijd voor een leuke bakbrommer canonball. We hebben besloten dat het dit jaar maar weer eens een km meer mocht zijn. Na Euromast-IJfeltoren (rotterdam-parijs), is het nu tijd voor Peart van ome Loeks-Kleine Zeemeermin (Groningen-Kopenhagen).
De start is op maandag 25 juli rond 12.00h. in Groningen, bij het station. De regels zijn simpel! Geen tom-tom! Verschijnen is starten! De eventuele camping kosten in Kopenhagen zijn voor jezelf! De kosten die de wedstrijdleider maakt zullen bij aankomst in Kopenhagen hoofdelijk worden gedeeld!
Het gaat als volgt, de wedstrijdleider start ons in Groningen, en die rijdt daarna naar Kopenhagen. Alwaar hij een camping regelt zo dicht mogelijk bij de kleine zeemeermin. 30 km voor aankomst sms je de wedstrijdleider, en die komt dan naar de zeemeemin en finished je. we verblijven zo kort mogelijk op de camping, is de laatste deelnemer gearriveerd gaan we in een toertocht weer terug naar Nederland.
Ik heb dit ook als evenement op facebook gezet dus WHO DARES! Je bent niet verplicht je op te geven maar het is wel heel erg leuk als we een beetje overzicht en voorpret hebben over wie er meedoen!
Het weekend voor de start kan je al verzamelen in Groningen en daar stel ik mijn boerderij voor beschikbaar, dus ............ weer eens echt broezen tot je er bij neervalt.
Groet Sjoemel