PK-race, bakbrommer toerrace

Psssttt ...

PK-race, bakbrommer toerrace

Postby sjoemel » Sat May 05, 2012 9:58 am

Geachte mede3wieligewegbandieten.

Het is weer eens tijd voor een leuke bakbrommer canonball. We hebben besloten dat het dit jaar maar weer eens een km meer mocht zijn. Na Euromast-IJfeltoren (rotterdam-parijs), is het nu tijd voor Peart van ome Loeks-Kleine Zeemeermin (Groningen-Kopenhagen).
De start is op maandag 25 juli rond 12.00h. in Groningen, bij het station. De regels zijn simpel! Geen tom-tom! Verschijnen is starten! De eventuele camping kosten in Kopenhagen zijn voor jezelf! De kosten die de wedstrijdleider maakt zullen bij aankomst in Kopenhagen hoofdelijk worden gedeeld!
Het gaat als volgt, de wedstrijdleider start ons in Groningen, en die rijdt daarna naar Kopenhagen. Alwaar hij een camping regelt zo dicht mogelijk bij de kleine zeemeermin. 30 km voor aankomst sms je de wedstrijdleider, en die komt dan naar de zeemeemin en finished je. we verblijven zo kort mogelijk op de camping, is de laatste deelnemer gearriveerd gaan we in een toertocht weer terug naar Nederland.
Ik heb dit ook als evenement op facebook gezet dus WHO DARES! Je bent niet verplicht je op te geven maar het is wel heel erg leuk als we een beetje overzicht en voorpret hebben over wie er meedoen!
Het weekend voor de start kan je al verzamelen in Groningen en daar stel ik mijn boerderij voor beschikbaar, dus ............ weer eens echt broezen tot je er bij neervalt.

Groet Sjoemel
sjoemel

Re: PK-race, bakbrommer toerrace

Postby irmin » Sat May 05, 2012 12:22 pm

ben er niet bij helaas. moet dan werken. Maar misschien ben ik een maand eerder wel in K-town voor het K-town festival......... wie weet kan ik wel alvast een richttijd neerzetten vanuit utrecht.
irmin

Postby Harry Huizing » Sat May 05, 2012 7:40 pm

dit is nou de eerste keer dat ik de Eifeltoren met een lange IJ zie geschreven :lol:
Image
rechtsaf , linksaf , bovenlangs en onderdoor , op de bakbrommer gààáán we er weer voor
Harry Huizing

Postby 101peters » Sun May 06, 2012 10:01 pm

Hmmm. Fonetisch vond ik 'm wel grappig. Eiffeltoren met 1 f is gewoon een spelfout...
101peters

Postby joozt en eric » Fri Jul 27, 2012 10:00 pm

joozt en eric

Postby joozt en eric » Fri Jul 27, 2012 10:03 pm

Van de wedstrijdleiding:

6 deelnemers:

1. Gert-Jan 23u29m
2. Wouter en Shona 33u37m
3. Jochem, Kiki, Maartje en Goochem 34u
4. Mo, Hedwig, Eelke 35u53m (2 bakbrommers)
5. Erwin 43u59m

Wetenswaardigheden:
- Vrijwel niet gesleuteld onderweg, alleen Hedwig kwam pas na wat sleutelen weg bij Het peerd van ome Loek en Gert-Jan had een oververhit blok
- Grote struikelpunt: pontje bij Gluckstadt, vaart niet constant, dus wachten als je de laatste pont van de dag mist.
- Omwegen om de grote pont te vermijden, lonen niet!
- Hmmm, Sjoemel was heel blij, nauwelijks tot niet gesleuteld, vergetend dat hij op de bak van Bert reed!!!

Iedereen is super-enthousiast, een geweldige race
joozt en eric

Postby Zwalk » Wed Aug 22, 2012 10:06 pm

Zwalk

Postby irmin » Thu Aug 23, 2012 10:08 am

Leuke fotoos!

Enneeeee.... organiseer volgende keer eens iets op een tijdstip dat ik ook kan?
.....
Of wacht.. beter nog zelf organiseren natuurlijk.
irmin

Return to roddelzzz