me bakbrommer

Post hier je links

Re: me bakbrommer

Postby Xenomobile » Sun Sep 16, 2012 10:48 am

Hey, de ouwe Huisman van Nathanael! uit Middelburg.... Destijds helemaal klaargestoomd voor de Races, met schuine voorwielen, ingekorte bak met stuurdemper etc.... Jammer dat hij er niet meer is, goed om te lezen dat hij zijn diensten (deels) nog verleend!
P.s. Met dat ding zijn wel vaker mensen hard op hun bek gegaan, daar moest je op kunnen rijden..... en dan nog was het link....
Xenomobile (?<pi>),
Wout Rockx.
Xenomobile

Postby 10.000 » Mon Sep 17, 2012 6:40 am

En de hele stuurstang was gashendel! Wel jammer dat ie nu verleden is.... snelste racezwenkbak op aarde. O ja, succes met je scheen....
10.000

Postby kaia » Mon Sep 17, 2012 9:07 pm

dank je wel na twee jaar bijna niet te hebben kunnen lopen 1 keer recht trekken 2 operaties verder was ie eindlijk goed .
zat nog met me krukken en me gips te sleutelen :D

Misschien maar een kleine troost maar de voor kant van de huisman is wel naar iemand gegaan die der een zelf bouw van wou gaan maken.Als het goed is zou die ook ergens moeten rondrijden of een keer op de races moeten opduiken :wink:
kaia

Postby Reinier » Sat Feb 09, 2013 3:29 pm

Leuk ding zo!
Makkelijk demontabel, dus als je wat wil veranderen kan dat gemakkelijk!
Die koeler is erg fraai,

Ik zie een forse radiateur voor, is dat aangesloten op je blok?
Ik neem aan dat het een oliekoeler is, krijg je geen problemen met oliebevoorraading/tekoude olie terug in je kop?
aangezien hij helemaal naar voren is geplaatst, zit er dan best een hoeveelheid olie ook in de leidingen.

Ben benieuwd hoe je hier over denkt, en vooral: wat je ervaringen zijn!

groetjes
-Reinier-
Reinier

Previous

Return to Foto's/Filmpjes