Heey,
super bedankt voor de reacties!
idd dat met die zuigerveren is niet heel moeilijk, maar je moet het wel
even doorhebben:P en trail & error kan een hele goede leermethode zijn
Afijn, goed nieuws om mee te beginnen:
Hij rijdt! me blok had ik al aan de praat gekregen inmiddels, me voetpakkingen doen het,
me vliegwiel raakte nog een paar keer los(de bout die is lastig vast te draaien)
maar met wat locktite en de goede sleutel zit hij inmiddels goed op zijn plaats.
wat een schoonheid is het zeg, ik snap wel waarom jullie er allemaal zo
gek van zijn:P
afijn, meer goed nieuws, hij remt ook nog eens en nog best o.k. ook.
schakelbak is in orde,
dus gaat allemaal de goede kant op.
enig probleem wat ik nog niet zo goed weet hoe ik dat moet oplossen is die van de kilometer teller,
hoe hebben jullie dat aangepakt op jullie bak?
een digitale kilometer teller in de vorm van fietskilometerteller?
let me know.
goed
nu nog "even" het elektrische systeem installeren, verlichting en alles.
dat zal nog wel een goede middag werk zijn...
dit soort dingen onderschat je meestal volgens mij.
verder:
me moeder heeft aangeboden een betonpex bak voor me te kopen,
mooi, dat is namelijk degelijk spul.
dan:
alles in elkaar schroeven... en dan testen, dingen verbeteren die verbeterd kunnen worden.
en daarna: keuren?
ik ga hem eerst laten "proefkeuren" bij een fietsenmaker voor 20 euro ofzo.
even kijken of het getrainde oog nog dingen ziet waar de RDW niet vrolijk van wordt.
ik houd jullie op de hoogte