Als ik jou was zou het enige wat ik aan die achterbrug zou doen zijn: een buis lassen tussen de liggers, tussen het achterwiel en het scharnierpunt. Hierdoor krijgt je achterbrug weer sterkte, verders ziet hij er nog prima uit, en het wiel past etc.
Ook zou ik hem los maken van het frame zodat hij weer veert (en dan niet alleen op de band....)
Dit zou ik doen door het hele achterframe en al het ontzettend onnozele, achterlijke, lelijke en afschuwelijke laswerk van voor tot achter weg te slijpen en mee te geven aan de eerstvolgende bulgaar die het voor je naar oud ijzer rijdt.
Vervolgens met verse, nieuwe en vooral rechte materialen een net en strak frame in elkaar lassen waar voldoende ruimte is voor je nieuwe blok en waarvan de smeris/rdw ook niet direct zegt dat dit volgens hem niet origineel is.... (want met dit frame op deze manier zie ik je niet snel door de kentekenkeuring komen, dit hangt echt van ellende aan elkaar en dat ziet iedere keurmeester.... gaan ze je om constructietekeningen en berekeningen vragen enzo...)
Dat lijkt mij een beter plan dan nou net dat ene onderdeel wat nog wel een beetje origineel is en er nog redelijk uit ziet (zijnde je achterbrug) ook nog te gaan verknutselen...
Maar goed, aan jou de keuze.....
Succes,
Wout.