Ik ben al een tijd bezig met het opknappen/ombouwen/opbouwen van mijn apollo. Nu er een beetje schot in de zaak komt dacht ik laat ik een wat foto's plaatsen van mijn werk. Heb helaas geen foto van hoe die bij mij binnen kwam, maar het was niet heel veel. Voornamelijk roestig wastie en had hem gekocht zonder blok en achterwiel dus er moest een hoop gebeuren.
Een motorblok had ik al namelijk een van een yamaha rd80lc, dit werd alleen een beetje krap met de originele achterbrug dus hier heb ik een andere voor gemaakt. Op de foto is deze achterbrug te zien, hier ben ik de kettinglijn/plaatsing van het blok aan het bepalen.
Toen kon ik gaan beginnen aan de blokophanging ook zijn op de volgende fotos de tank, radiateur en het zadel te zien. Meer foto's had ik niet gemaakt
Vandaag dan eindelijk begonnen met weer in elkaar zetten van de bak nadat alles een paar lagen hammerite op zich gekwast heeft gekregen. Van een pot verf en wat verse boutjes knap zoiets toch wel heel erg op
[/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/img294/hpim0399od7.jpg/1/]
[/URL]
Morgen gaat als alles goed gaat de voorwielophanging erop, de vaart moet er achter want hij moet
natuurlijk wel de crossbaan onveilig kunnen maken over een paar weken .
Update 27-10-08
Ben weer een heel stuk verder met de opbouw, voorophanging zit erop met de stuurstangen. Uiteraard met nieuwe stuurkogels en fuseekogels. Verder zit ook het blok met alle toebehoren en vandaag heb ik de treeplanken gemaakt van tranenplaat en heb ik de tank gespoten. Van de tank heb ik nog geen foto's. De rest is hieronder te zien
To do list:
-Tank nogmaals spuiten
-Bedrading aansluiten
-Gas+koppeling kabel erop
-Voorremkabels maken + monteren
-Vloeistoffen erin
-Bak maken
-Inrijden