Page 1 of 1

Zündapp - Tuning

PostPosted: Thu Aug 26, 2010 10:17 pm
by Harry Huizing
Image

zoals u ziet zullen de carters aangepast moeten worden om het maximale resultaat te benutten

PostPosted: Fri Aug 27, 2010 9:02 pm
by Bart
Hee er zitten allemaal krassen en diepe putten in je cilinderwand, daar zou ik maar wat aan doen, 't lijkt wel een tweetakt zo...

:roll:

PostPosted: Sat Aug 28, 2010 6:34 pm
by zundaap
waarom heb je een blinde poort gemaakt waar et slotje van de zuigerveer zit?
boven de inlaat spijl... zo breken er stukjes van de zuigerveer al, en kun je der geen uurs race mee rijden!

PostPosted: Sun Aug 29, 2010 12:13 pm
by Harry Huizing
zundaap wrote:waarom heb je een blinde poort gemaakt waar et slotje van de zuigerveer zit?
boven de inlaat spijl... zo breken er stukjes van de zuigerveer al, en kun je der geen uurs race mee rijden!





wanneer je de grenzen weet dan vervalt vaak de logica :wink:

PostPosted: Mon Aug 30, 2010 4:39 pm
by zundaap
klopt, alleen als je echt een diploma motorfiets techniek zou hebben, weet je dat de al 30 jaar geleden doorgedachte logica de grens is :wink:

PostPosted: Mon Aug 30, 2010 10:26 pm
by Harry Huizing
met diploma's veeg ik m'n bibs af

PostPosted: Wed Sep 01, 2010 9:56 am
by Xenomobile
He wat een gezellig topic dit... :(

PostPosted: Wed Sep 01, 2010 12:21 pm
by steckelfisch
Xenomobile wrote:He wat een gezellig topic dit... :(


Ja Wout, Groningers zijn nu eenmaal gezellig :-D