1 Ongevraagd advies: gebruik voor de blokophanging ook minstens 1 blokoog en niet alleen maar de 4 M8 boutgaten onderin het blokje. Die zijn alleen bedoeld voor de ophanging van de voetsteuntjes
heej vincent (tenminste, ik neem aan dat jij t bent) mooie brommert, waar heb je dat blokje gekocht? js4taktspecials? Ik moet er namelijk ook eentje halen binnenkort. Ik zal ook snel ff wat fotootjes posten van mijn nieuwe projectje
Heey eco, ben benieuwd wat jij met je bakkie gaat doen! Staat ie bij de grote hout of ga je hem ergens anders fixen?
Mijn blokkie komt uit engeland, me vader heeft hem een keertje meegenomen toen hij daar opeen beurs was. Is een (orgineel) honda semi automaat. Zelf nog niet mee gereden dus ben benieuwd naar semi.
Hij ligt helemaal uit mekaar en staat voor t grootste deel in de menie. Ik ben nu in Sjoerd zn werkplaats bezig met een nieuwe achterbrug en van t weekend ga ik de ophanging voor een honda blok maken. Ik ben er alleen nog niet uit of t een echte honda of een neppert wordt.
Ik vind jou meer een échte honda man! Het ligt er ook aan of je haast hebt of niet en hoeveel je wilt besteden of je voor neppo of echie gaat lijkt me.