hallo daar ben ik weer en weer met een probleem,
Ik neem aan dat de meeste van jullie die dit lezen ook mijn vorige post gezien hebben, die van het vastzitten in Budapest. Ik heb toen een nieuw blok gekocht en ben snel naar Nederland gegaan, ten minste dat was de bedoeling. Vlak voor de grens begon het blok erg olie te lekken, te erg om mee door te rijden. (voel me wel een kneus soms met al mijn pech en te weinig kennis om het zelf te lossen) Mijn bak staat nu net over de duitse grens bij Enschede naast een provinciale weg. Beetje ironisch nadat ik er bijna 6000 kilometer op gereden heb.
Ik wil de bak graag Nederland in hebben of weer rijdbaar maken. Is er iemand die mij zou willen helpen, of door een helpende hand aan het blok, of door een trailer uit te willen lenen. (heb nog niks kunnen vinden om te huren voor dit weekend) Ik heb helaas geen rijbewijs voor auto's maar kan wel iemand bereid vinden te rijden (me pa waarschijnlijk).
Dat ik het graag dit weekend geregeld wil hebben komt omdat de bak niet echt op een lekkere plek staat. De duitse smeris zal het wel niet al te leuk vinden...
gegroet en bij voorbaat dank,
Koen