Framenummer

Voor vragen om hulp of ideeen bij bouwen en ophalen van je bakbrommer.

Framenummer

Postby Lukart » Sat Sep 16, 2006 9:12 am

Ik heb een Gazelle, Apollo en bij de eerste letters staat alleen mc en de cijfers beginnen met 85 en eindigen op 96. Het is een Apollo Gazelle met 2 ronde buizen aan de onderkant en sturende wiellen. Wie weet of dit een zelfbouw is geweest, want zoals ik weet is het een orginele, maar het framenummer klopt niet met wat ik op de site kon vinden.

Kan iemand mij helpen, groet Luuk
Lukart

Postby irmin » Sat Sep 16, 2006 10:26 am

heee

de nummeropbouw die hier op de site gegeven wrdt is voor de echte apollo's, dus met 1 centrale buis. En dan nog niet helemaal want mijn framenummer voldoet ook niet aan de eis (1 ronde centrale buis, dus waarschijnlijk nog een gazelle en toen heette het ding nog niet apollo). Maar ik heb wel al een kenteken, zonder problemen.

Jouw brommer is gewoon geen apollo, maar waarschijnlijk een gazelle of batavus carrier. Als je een fotot oline krijgt kunnen we het zien. Over de ronde dubbel framebuis zijn ook wat dingen hier te vinden, oa typegoedkeurnummers.

Veel succes met je kenteken (maar dat zal wel lukken, ik heb nog van niemand gehoord dat het niet gelukt is).
irmin

Foto

Postby Lukart » Wed Sep 20, 2006 12:53 pm

irmin
Irmin, ik heb een foto, alleen krijg deze niet op de site geplaatst, zou deze naar je privémail kunnen sturen!

In ieder alvast bedankt voor de info!

Groet, Luuk
Lukart

Postby irmin » Thu Sep 21, 2006 11:01 am

irmin

Return to Help!