hi
ik heb het persoonlijk eerder voor een hondablokje
sommigen rijden al 30 jaar rond, en rijden nog steeds
die bamiblokken, zijn makkelijk, ik herstel ze niet eens meer
tenzij de ontsteking ofzo
het probleem zit'm in hun aluminium of eerder zamac infeite
het scheurt langs alle kanten (charters), sommige semi blokken de koppeling werkt gewoon niet!
van ducar en lifan, had ik al dat je de krukas moest gaan shimmen, na 3 uur afbeulen dan wel
maar na 3 uur slijt je alu weg?? er was genoeg olie in het blok + koeler
in een dirtbike, zitten de blokken er soms scheef in, zal ook niet bevorderlijk zijn
ook zit er ergens een chinees te monteren, met een slecht afgestelde momentsleutel
er durft wel es iets los komen in het blok,
een hoop kritiek als het ware, doch
ik weet ook mensen die hopen km's mee hebben = 10000 km min.
ik ben van mening, warm je blok eerst es op, vooraleer je gaat sleuren met de bak
zorg dat je nergens speling hebt, en controleer je olie
een dirt, midi bkie kopen, is een heel goed idee
de rest verkoop je weer en je recupereert euro's, je hebt tegelijk een kabelboom om te starten enzo.
evt. een rolling frame ruilen tegen een honda blok?
persoonlijk zal ik waarschijnlijk ook een chinees steken (of een cb blokje)
voor de prijs kan je weinig gekloot worden, en en kwestie van geluk zekrs
groeten, pascal