Posted:
Thu Aug 03, 2006 12:27 pm
by irmin
Hmmmmmm
is tweetakt? Bij 4takt maakt het weinig uit, maar ik geloof dat voor tweetakt de juiste tegendrukpuls naar de uitlaatpoort van belang is. En die is afhankelijk van de vorm en dikte van je uitlaat.
Maaaaarrrrrrrrrrr... da's theorie. Zo'n autouitlaat moet je toch voor niks ergens kunnen scoren. Gewoon beginnen, ruig project, en wie weet heb je mazzel en gaat het als de brandweer.
mijn uitlaat ook
Posted:
Fri Aug 11, 2006 10:14 pm
by nino
mijn uitlaat maakt ook veel lawaai maar dat vind ik lekker horen ze me temiste als ik er aan kom
Posted:
Wed Aug 30, 2006 5:42 pm
by jeetjedeetje
je hebt voor een 2takt inderdaad de juiste tegendruk nodig. ik weet niet of een autouitlaat zou werken. zonder uitlaat rijd je een stuk minder hard, en dat is zonde