Wat voor wielen of velgen zijn dit?

voor je vragen over wielen, banden, spaken, vervangende achterwielen e.d.

Wat voor wielen of velgen zijn dit?

Postby HellsChickie » Sat Jun 30, 2012 8:01 am

Ik had een bakbrommer gekocht, ben nu een trotse eigenaar van deze schoonheid. De vorige eigenaar is er nooit aan toe gekomen om de voorremmen te maken,nu doe ik een poging. Maar het probleem is dat de type velgen mij onbekend is, en het lijkt mij erg oud. Is er iemand die misschien mij een gouden tip kan geven waar ik moet zoeken om heveltjes te kopen om er remkabels aan te monteren? Bij voorbaat dank, als er duidelijker foto's moeten komen laat het mij even weten. Dan leen ik een foto camera..

Groetjes
HellsChickie

Re: Wat voor wielen of velgen zijn dit?

Postby irmin » Sun Jul 01, 2012 10:33 am

Zijn dit de originele wielen? Het lijken wel voorwielen van een tweewieler.
Kun je foto's maken van hoe de wielen gemonteerd zitten?
irmin

Re: Wat voor wielen of velgen zijn dit?

Postby HellsChickie » Sun Jul 01, 2012 10:51 am

irmin wrote:Zijn dit de originele wielen? Het lijken wel voorwielen van een tweewieler.
Kun je foto's maken van hoe de wielen gemonteerd zitten?

Ja ik denk dat het ook waarschijnlijk van een brommer of misschien kleinemotor, lijkt mij sterk dat het origineel is... um lijkt mij sterk of de bakbrommer helemaal origineel is :shock:

Ik kan nergens documentatie vinden over deze gebakte brommer, ik denk dat deze machine uit verschillende onderdelen zijn gemaakt. Er zit een schakel pookje aan de zij kant van de tank,ik had gehoord dat het van een boot is.

Iedergeval ik moet een foto camera ergens op zien te snorren, dan post ik het hier nog meer foto's want deze had ik gevonden op internet.
HellsChickie

Return to wielen en banden