blije bakbrommer rijder erbij :)

Lely (Den Haag)

blije bakbrommer rijder erbij :)

Postby Tim » Fri Aug 23, 2013 3:00 pm

Dag beste bakbrommer mensen,

Ik lees op de achtergrond al een tijdje mee op dit forum en ik heb ontzettend veel informatie kunnen vinden om mijn bakbrommertje weer goed rijdend de weg op te krijgen. Want sinds een paar maanden ben ik in het bezit van een lely zwenkbak en ik begreep uit 1972??
Na meerdere oldtimer auto's gehad te hebben snap ik niet dat ik dit niet eerder gedaan heb. Wat ontzettend geweldig is dit zeg, heerlijk rond rijden met mijn meisje door de weilanden buiten amsterdam :) Ik wil nooit meer wat anders.
Vannaf de eerste dag ben ik ook al flink aan het sleutelen gegaan: nieuwe remschoenen, blokje,remkabels, kabelboom gemaakt, spatborden, zade, en verlichting en ga zo maar door.
Ik kan nu eindelijk zeggen dat hij wegwaardig is, zodat ik mijn auto minder vaak hoef te gebruiken. De bakbrommer is nu mijn eerste vervoermiddel geworden.
In de toekomst wil ik er graag een oude bakkersbak op zetten zodat ik voor mijn kleine timmerbedrijfje er mijn gereedschap in kan vervoeren.
Als het me lukt zal ik een aantal foto's toevoegen, ik weet dat hij niet meer orgineel is maar ik ben erg trots op het sleutel reseltaat.
Ik ben erg benieuwd of het klopt dat ik een lely nummer 60 heb, ik vond wat oude prenten en dacht deze op de plaatjes te herkennen.
Om mijn bakbrommertje helemaal af te maken ben ik nog op zoek naar een originele kettingkast, misschien kunnen jullie mij helpen?

Groeten Tim

foto-3.gif

foto1.gif

foto-kopie-3.gif
Tim

Re: blije bakbrommer rijder erbij :)

Postby knorrepot » Sat Aug 24, 2013 2:36 pm

Leuk!

Ziet er goed uit ook.
Ben
knorrepot

Re: blije bakbrommer rijder erbij :)