Cross Rotterdam 2010

Rossen en crossen

Postby Bart » Fri Oct 08, 2010 2:01 pm

Voorsprong, of een goed lopend blok, Wout, even je prioriteiten stellen... :wink:
Bart

Postby knorrepot » Wed Oct 13, 2010 9:53 pm

even tussen het sleutelen door mijn toetsenbord bevuilend; ik geloof niet dat k het ga halen om vrijdag al op de camping te zijn, ik ga dus zaterdag direct naar het crossterrein. Hoelaat is men van plan daar ongeveer aan te komen?

Zijn er nog meer mensen die vanuit (of via) omgeving amsterdam die kant op touren op zaterdagochtend? of terug 's avonds?
Ben
knorrepot

Postby Xenomobile » Thu Oct 14, 2010 12:02 am

De helaasheid der dingen heeft hier tot gevolg dat er weinig geregeld is omtrent voedsel en drank op de cross... Wel nemen we waarschijnlijk een grote bbq mee.
OFTEWEL: "je moet voor je eige zorgen" zoals je dat ook moest toen je het huis uit ging.... Neem dus voldoende pakken noodlesoep, instant stamppot en andere ranzigheid mee, maar zorg er ook voor dat je iets hebt om op de bbq te werpen..... Alsmede ontbijt en andere versnaperingen.....

Lekker ongehoord rossen en crossen!
Xenomobile (?<pi>),
Wout Rockx.
Xenomobile

Postby knorrepot » Fri Oct 15, 2010 6:51 am

ongehoord? Ik doe mijn best aan de andere kant van de afsluitdijk hoorbaar te zijn :D

Niemand die een richttijd durft aan te geven?
Ben
knorrepot

Postby Xenomobile » Fri Oct 15, 2010 6:52 pm

Ik hoop rond 12.00 uur van de camping af te rijden.... rond 14.00 bij het crossterrein en dan rond 15.00 starten.
Xenomobile (?<pi>),
Wout Rockx.
Xenomobile

Postby mano » Mon Oct 18, 2010 10:38 am

twas een fantastisch weekend! thanks aan de boys van de organisatie.
De cross ging wat minder (teveel blubber in de brommer ofzo) maar de heen- en vooral terugrit waren erg spectaculair.
Dank aan Vincent (zonder stuur) met sleep Jan, Sjoemel en de Groningers voor het vermaak tijdens de terugrit. :D erg genoten!
mano

Postby Hedwich » Mon Oct 18, 2010 9:31 pm

@mano: dat was inderdaad een van de meest hilarische ritjes van de laatste tijd! Nog nooit zo lang gedaan over 40km maar ontzettend gelachen :)
Hedwich

Postby Jan » Mon Oct 18, 2010 9:34 pm

Ik sluit me helemaal aan bij Mano; Organisatie heeft zich weer overtroffen! Enorm bedankt voor een geweldig weekend!!! De camping was top; friese gastvrijheid! Het eten was top, vooral die €60 patat! Zelfs het weer hadden jullie goed geregeld; regen voor de juiste hoeveelheid bagger en zon voor het plezier! En wat een prachtige ritten van en naar Den Oever ;-) Moe maar voldaan nog nagenietend alweer fantaseren over een nieuw evenement! Een winters toertochtje over de Utrechtse Heuvelrug??? En ja; die doen we dan lekker in Limburg, hahaha!
Als er trouwens nog fotoos zijn van afgelopen weekend; ff posten op het forum en/of op facebook; prutsers united!
Jan

Postby Hedwich » Mon Oct 18, 2010 9:39 pm

En natuurlijk ontzettend bedankt organisatie en iedereen die er was voor een heerlijk weekend! Ik kijk ook alweer uit naar de volgende cross/ tour/ feetsje!
Hedwich

Postby PhiPhi » Mon Oct 18, 2010 9:50 pm

Er waren nog wat gevonden voorwerpen. Zit er iets van je tussen, laat het even weten dan komt alles wel weer terug...

Een zwarte fleece shawl van het merk Colorado:
Image

Een afritsbare zwarte capuchon met voering en drukknopen:
Image

Tot slot een set leren handschoenen maat XXL:
Image

De handschoenen zaten onder de bagger dus die zullen vast van een crosser of bakkenist zijn.

We gingen als laatste weg en dit lag nog bij elkaar buiten op de tafel naast de ingang naar de wc's / kroeg.
La propriété, c'est le vol!
PhiPhi

Previous

Return to Wedstrijden