Remhevel as apollo

Ik zoek een ...

Remhevel as apollo

Postby 2stroke2love » Sun Jul 29, 2007 2:51 pm

beste bakbrommer liefhebbers,

ik pas deze post aan omdat de rem anker plaat gerepareerd is.
nu zoek ik de remhevel as....en tevens een orginele voor velg voor reserve wiel, want een bakbrommer met lekke band is zeer naar om te verplaatsen het is een gazelle uit 1971 vanwege de bout maat.(weet ik niet uit mijn hoofd dus moet ik nog even opmeten.)
groeten wytze
Last edited by 2stroke2love on Thu Aug 02, 2007 1:15 pm, edited 1 time in total.
2stroke2love

Re: Rem-ankerplaten apollo

Postby bart beekhuizen » Wed Aug 01, 2007 12:57 am

2stroke2love wrote:beste bakbrommer liefhebbers,

ik heb gisteren een gazelle apollo gekocht(vet tof!) alleen er zijn wat mankementen.....bij de vorige eigenaar zijn de remsegmenten los geschoten en is de remhevel as met behuizing los getrokken...das niet zo erg maar nu is het met de jaren gaan rotten en is er geen beginnen aan om dat te repareren.
dus mijn vraag heeft iemand nog 2 rem platen in de aanbieding? links en rechts het liefst....
wie o wie kan mij helpen dit mooie kunst object weer op de weg te krijgen?
groeten wytze

ik heb wel wat voor je, goede rem anker platen, bied maar, maar is het niet beter om gelijk "goede" remmen er op te zetten?

die van een fiat panda ofzo?
als je geïntereseerd bent hoor ik het wel.

p.s. waar woon je ivm verzenden/brengen/halen?
bart beekhuizen

bart beekhuizen

Postby 2stroke2love » Wed Aug 01, 2007 12:49 pm

dag bart, ik heb de remplaat lichtelijk kaal gehaald en de plaat is nog gaaf en de passing van de remhevel as bus ook dus die klinken en solderen we weer vast.
maar...de remhevel as mist nog dus dat heb ik nog nodig.
ook zoek ik nog een orginele velg om een reserve wiel bij de bak te hebben.

bedankt voor de reactie en als je de as hebt...reageer dan gerust nog een keer :D !
groeten wytze
2stroke2love

Re: bart beekhuizen

Postby bart beekhuizen » Thu Aug 02, 2007 11:27 pm

2stroke2love wrote:dag bart, ik heb de remplaat lichtelijk kaal gehaald en de plaat is nog gaaf en de passing van de remhevel as bus ook dus die klinken en solderen we weer vast.
maar...de remhevel as mist nog dus dat heb ik nog nodig.
ook zoek ik nog een orginele velg om een reserve wiel bij de bak te hebben.

bedankt voor de reactie en als je de as hebt...reageer dan gerust nog een keer :D !
groeten wytze
heb ik voor je, en een velg, met of zonder band ook wel. kom je de 18e in arnhem, naar de meeting?
bart beekhuizen

onderdelen/meeting

Postby 2stroke2love » Fri Aug 03, 2007 8:56 am

aaahhhh ik zou het echt tof vinden om te meeten met bakbrommer, maar hij staat nog op blokken en niet op wielen :(

ik schiet al op hoor, maar het frame moet nog op een paar plaatsen gelast worden, de linker bladveer is lichterlijk door gezakt, het achterwiel heeft nog geen rem, de bak is nog niet in orde al met al ben ik nog even bezig en dat is allemaal leuk en als hij klaar is dan nog even een keuring voor het kenteken.
als hij perfect is dan is dat geen probleem, daarna kan ik meeten zoveel ik wil! :D

zeg, kun je de delen ook verzenden en wat wil je voor de as en het wiel hebben? ook betaal ik natuurlijk de verzend kosten!

by de weg, wat is iedereen relaxt in de driewiel wereld! daar kunnen de twee en vier wielers nog wat van leren :wink:
groeten wytze
2stroke2love

Return to Gezocht