foto's!

Voor vragen om hulp of ideeen bij bouwen en ophalen van je bakbrommer.

foto's!

Postby Vinz » Fri Nov 09, 2007 6:51 pm

Hey,

Aangezien ik over een tijdje me gazelle 707 ga opknappen, dubbelbuize frame en op kenteken probeer te krijgen. Ben ik op zoek naar foto's van orginele 707's om bijvoorbeeld de rem weer een zo orgineel mogelijk te maken, dus foto's gezocht van de handrem en voetrem en de hele brommer uitraard.

Groeten Vincent

het project:
Image
Het leven is niets zonder brombakfiets
Vinz

Postby irmin » Sat Nov 10, 2007 11:28 am

Hee vinz
wat is je einddoel? een bakbrommer in originele staat of iets wat degelijk remt? In dat laatste geval is het nu het ideale moment om er een hydraulisch remysteem onder te hangen. en neem je achtertrommels (bijvoorbeeld een golf of kadet ofzo) dan kun je ook gewoon de handrem gebruiken. Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat het minder tijd kost om dit te installeren dan het originele systeem nabouwen.

Heb je de trommels en de hele rimram die bij deze brommer hoort? Want op de foto zitten ze er niet bij. Als je die ook nog moet gaan zoeken, dan voorspel ik dat j ook goedkoper uit bent met het installeren van een hydraulisch systeem.

Indien je hydrauliek overweegt, maar je hebt tips nodig, dan hoor ik het wel.

succes irmin
irmin

Postby irmin » Sat Nov 10, 2007 11:32 am

Trouwens.... aan de achterkant te zien is dit frame sowieso al bijna niet meer in origienele staat terug te brengen
irmin

Postby Herb » Sat Nov 10, 2007 8:44 pm

Ha ha maar ik heb hier nog een orginele achterkant staan die hij binnenkort op komt halen.
Rijden met een helm op is als sex met een condoom om.
Herb

Postby Vinz » Sat Nov 10, 2007 9:02 pm

Ja een achterkant heb ik in principe al :)
De achterkant ligt er ondertussen ook al af.

Maar ik hoef hem niet helemaal in orginele staat terug te brengen maar wel weer gewoon in goede staat om te keuren, ga hem ook niet extreem veranderen voor het keuren, misschien erna nog.

Ik heb nog wel meer spul er bij dan op de foto maar niet alles.

Aan de naven zit een pen die in een bus draait met (pen)lagers maar de bus+lagers zijn helemaal naar de klote.
Heb geen stuurstang+kogels
Geen hand+voetrem want die zijn er ooit afgezaagd, maar heb wel al een handrem gekocht.

Foto's van de brommer, op de eerste foto zie je op tafel de naven liggen.

http://www.phpbbplanet.com/forum/viewto ... bakbrommer

!
Het leven is niets zonder brombakfiets
Vinz

Return to Help!