Hoi,
Ik denk erover zulk een blok te kopen:
een 70cc honda dax ss50.
Valt dat een beetje op een apollo (vierkante kokerbalk) te prutsen? of moet er dan behoorlijk gesneden en gelast worden. Oftewel: past ie?
groeten...
NIX wrote:Check de foto's van Bart Beekhuizen en Irmin.
Bart heeft schetsplaten gemaakt en het blokje direct op het frame gemonteerd en maakt gebruik van een andere achterbrug.
Irmin had dacht ik de ori achterbrug gebruikt en het blokje dus verend gemonteerd, maar de pijp voor de stuurpen naar voren verhuisd. Weet ik niet helemaal zeker, maar eigenlijk heb je door de lengte van het blokje erg weinig ruimte.
knorrepot wrote:ik heb de originele achterbrug afgezaagd net voorbij het scharnierpunt. het afgezaagde deel heb ik ontdaan van de motorsteun en bovenop de brug, tussen de achterband en de zadelpen, ter versteviging weer teruggelast. past precies
steckelfisch wrote:knorrepot wrote:ik heb de originele achterbrug afgezaagd net voorbij het scharnierpunt. het afgezaagde deel heb ik ontdaan van de motorsteun en bovenop de brug, tussen de achterband en de zadelpen, ter versteviging weer teruggelast. past precies
Heb je hier ook foto's van?
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests