Apollo fusee's, remtrommels, wielen

Ik heb een ...

Apollo fusee's, remtrommels, wielen

Postby Brommert » Fri Dec 05, 2008 6:27 pm

Na de aanpassing van mijn Apollo aan hydraulische remmen heb ik wat onderdelen over. De fusee stukken, de remtrommels en de wielen. Verder heb ik er nog 1 remkabel bij. Ik heb 3 wielen, 2 ervan hebben prima banden, 1tje ervan is bijna kaal. Alles is uiteraard wel een beetje roestig maar prima bruikbaar. Ik heb geen idee wat het allemaal waard is, dus ik zou zeggen, zeg wat je nodig hebt en doe een leuk bod en kom het halen. Verzenden is ook mogelijk maar ik denk dat dat een beetje prijzig word ivm het gewicht.

Iedereen weet vast wel hoe de onderdelen er uit zien, maar toch even een foto'tje, gewoon omdat het kan.

Image

Image
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Image
Brommert

Postby Michiel » Fri Dec 05, 2008 10:06 pm

ej,

Ik zou die fusees wel van je over willen nemen, wil in de toekomst waarschijnlijk ook een ombouw maken naar hydraulische remmen. Maar dit doe ik liever op een ander setje fusees. Hoeveel wil je er voor hebben?
Michiel

Postby Vinz » Fri Dec 05, 2008 11:12 pm

hey brommert, zou je toevallig wat fototjes kunnen posten van je hydraulische remmen want wil het verschil wel een zien van die van jouw en die van knorrepot, want die heeft het totaal anders gedaan.
Het leven is niets zonder brombakfiets
Vinz

Postby knorrepot » Sat Dec 06, 2008 2:51 pm

Foto's! Foto's! Foto's!
knorrepot

Postby Brommert » Sat Dec 06, 2008 6:53 pm

Ok, de fusee's zijn gereserveerd, de wielen en remtrommels met ankerplaten en remblokken zijn nog te koop.

Ik zal binnenkort als het een beetje redelijk weer is eens onder de bakbrommer gaan liggen om wat foto'tjes te maken.
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Image
Brommert

Postby NIX » Sat Dec 06, 2008 10:03 pm

Mag ik raden wie je nieuwe fusees gebakken heeft?
NIX

Postby Brommert » Sun Dec 07, 2008 3:56 pm

NIX wrote:Mag ik raden wie je nieuwe fusees gebakken heeft?

Dat mag, maar ik denk dat je dat niet raad.

Ik heb de oude fusee's van (motoguzzi) Bart overgenomen en hier de Golf 1 as tappen op gebout. Geen plaat er op gelast ofzo, gewoon gaten geboord draad getapt en bouten er in gedraaid, wel een borg moer er op op de achterkant, tegen lostrillen ofzo. 1 bout gat van de as tappen kon ik dan niet gebruiken, maar volgens een maat van mij die constructeur is zou dat sterk zat moeten zijn.

Maar voor de zekerheid laat ik door een andere maat van mij die ook de bevestiging voor de hoofd rem cilinder gaat lassen, de as tappen rechtstreeks op de fusees lassen. Dan gebeurd er zeker niks meer mee.

Image
Brommert

Postby NIX » Sun Dec 07, 2008 6:39 pm

Ik vermoedde al dat die fusees van Bart af kwamen. Die heeft er nu volghens mij camber of caster in gebouwd voor nog beter weggedrag. Ik ga denk ik maar gewoon mij ori fuseetjes verbeunen.
NIX

Postby Brommert » Thu Dec 11, 2008 11:59 am

Michiel wrote:ej,

Ik zou die fusees wel van je over willen nemen, wil in de toekomst waarschijnlijk ook een ombouw maken naar hydraulische remmen. Maar dit doe ik liever op een ander setje fusees. Hoeveel wil je er voor hebben?

Heb je nog interesse in de fusee's? ik heb je 2 PB's gestuurd maar nog geen reactie gehad.

Image
Brommert

Postby knorrepot » Thu Dec 11, 2008 10:00 pm

Foto's Foto's Foto's.....
knorrepot

Next

Return to Aangeboden