Iemand die 2 steuntjes voor mij kan maken

Ik zoek een ...

Iemand die 2 steuntjes voor mij kan maken

Postby Brommert » Tue Jan 06, 2009 8:21 pm

Nadat ik gisteren heel de achterrem van de bakbrommer aan gort heb gereden wil ik nu zo snel mogelijk de voorremmen in orde hebben. Ik moet alleen nog de hoofdremcilinder monteren maar daar heb ik 2 steuntjes voor nodig die ik tegen het frame kan lassen. Alleen heb ik helaas geen beschikking over (het juiste) metaal en gereedschap om hele grote gaten in dat metaal te maken. Dus nu vroeg ik mij af, zou iemand dit (uiteraard tegen een vergoeding) voor mij kunnen maken? Ik heb even snel een schetsje in SketchUp gemaakt met de maten enzo er bij:

Geleider voor de remstang:
Image

Houder voor de rempomp (de gaten voor de bevestiging boor ik zelf wel):
Image
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Image
Brommert

Postby knorrepot » Tue Jan 06, 2009 10:32 pm

Schoortje? Kan je helaas niet helpen, tenminste niet makkelijk. Ik heb zelf ook zo groot mogelijk geboord en me toen de blaren staan vijlen om alles op maat te krijgen...

Hoop dat iemand boortje 42 heb liggen voor je
knorrepot

Postby NIX » Tue Jan 06, 2009 10:39 pm

Zoek iemand die kan draaien of frezen. Die kan waarschijnlijk ook lassen. Meeste metaalbewerkinsbedrijven kunnen dat en willen zoiets wel tussendoor doen.
NIX

Postby Bart » Wed Jan 07, 2009 12:37 am

Als je het de moeite waard vind.

Kom een avondje langs hierheen, dan fixen we dat eventjes.

Groeten! Bart
Bart

Postby irmin » Wed Jan 07, 2009 6:27 pm

de beunhazen manier, als je snel moet zijn en niemand in de buurt de juiste apparatuur heeft:
slijp de plaat doormidden en maak twee halve cirkel met de slijptol. las de zwik weer tegen elkaar en hopla: een prachtig groot gat.
want een slijptol en lasapparaat heb je toch?
irmin

Return to Gezocht