Hey Zundaap, ik heb eerder willen reageren op je vragen, beetje bezig geweest enz, maar hier: Schokbrekers komen onder vast aan de onderpoten en boven aan een nog te maken subframe, maar hierdoor komt m'n bak niet hoger dan bovenkant hoofdframe. Ongeveer onder de 400 mm, dit vind ik niet veel, zeker omdat ik best veel grondspeling heb en omdat m'n huidige bakkie boven de 400 mm is en al vrij laag is, tevens kan de bakkenist van helemaal uiterst links naar uiterst rechts kan hangen, waarmee je meer behaald dan alles uiterst laag houdenen weinig grondspeling hebben, denk ik.
En het stuursysteem; zie foto's, de kruiskoppelingen worden van stof weerhouden dmv beschermbalgen. en de glijblokken kunnen wel wat hebben omdat deze veel mm2 lageroppervlakte hebben en hierdopor minder snel verslijten, en zijn makkelijk en goedkoop te vervangen.
a.s. week heb ik m'n achterwiel af en plaats ik nieuwe foto's, het wiel is aardig aan het gewicht maar ik hoop met het geheel net als jou onder de honderd kilo te blijven.