cross Rotterdam

Rossen en crossen

cross Rotterdam

Postby Xenomobile » Mon Feb 28, 2005 1:50 pm

Het is geloof ik de bedoeling dat de kampioenschappen rond pinksteren plaats vinden. Hierdoor heeft de "sectie Rotterdam" besloten de Rotterdamse cross ergens eind augustus, begin Septmenber te plannen.
Hebben we dan ook nog wat te doen, en dan kunnen we in de vakantie de schade herstellen.
Mochten er dus vragen zijn waarom deze, normaal zo lekker frisse, wintercross nog niet gehouden is..... Lees het bovenstaande eerst. Leek me sowieso al een logischer volgorde....

Wout.
Xenomobile (?<pi>),
Wout Rockx.
Xenomobile

Waar dan die kampioenschappen ?

Postby Amro » Mon Feb 28, 2005 6:26 pm

Crossen in R'dam, natuurlijk, is altijd fijn maar....

De kampioenschappen. Da's andere koek. En ik wil dit jaar weer erg graag mee doen. M'n bak moet lichter en stabieler en toch maar weer tweetakt ;)
Amro
Site Admin

Postby mystic » Sat Mar 12, 2005 3:31 pm

Ik hoop dat de bakbrommerkampioenschappen weer in Groningen zijn net als 2 jaar terug :roll
.....:::::Bakbrommers ROX:::::.....
mystic

Dan nu, de cross Rotterdam...

Postby Xenomobile » Sat Aug 06, 2005 11:59 am

Gezien het feit dat er een robodock plaats heeft eind september, houden wij de cross Rotterdam in het weekend van 8 oktober. We verzorgen slaapplaatsen voor vrijdagnacht en voor zaterdagnacht. Zaterdagnacht is dat in elk geval in tenten die men zelf moet meebrengen. De vrijdagnacht is nog wat onzeker, maar ik heb zelf veel plek thuis, binnen, dus dat kan altijd. Wil je vrijdag al komen mail mij dan even. Wout-at-xenomobile.nl.
Het progamma:

7 okt,
Vrijdag: Evt. aankomst en overnachting
8 okt,
Zaterdagochtend: Verzamelen en moed in drinken bij "De Hut" industrieweg, Krimpen a/d IJssel.
Zaterdagmiddag: Crossen
Zaterdagavond: Catering verzorgt maaltijd, feest (met band?) overnachting op het terrein van "De hut"
9 okt,
Zondagochtend: vertrek.

Ik heb iemand op het oog voor de catering, maar suggesties zijn altijd welkom.
De band die speelt is nog niet gekozen, suggesties welkom.

Groet,

ROTTERDAM
(ik zag vandaag dat mijn brommer twee voorwielen heeft, kan dat?)[/u]
Xenomobile (?<pi>),
Wout Rockx.
Xenomobile

Return to Wedstrijden