by Xenomobile » Wed Sep 22, 2010 2:01 am
Cross Rotterdam heet cross Rotterdam omdat ie de cross Rotterdam heet. Wil je dat'ie anders heet moet je zelf iets organiseren. Deze cross wordt vanuit Rotterdam georganiseerd.
Hoe wat en hoe je rijdt moet jezelf weten, maar op de openbare weg is een achterrem verplicht en we rijden een groot stuk over de openbare weg.... En als je je bak kan ombouwen zodat hij een achterrem heeft, waarom doe je dat dan niet gewoon? Wordt het het dan te veilig?
Luister: We organiseren een evenement, dat doen we voor iedereen... Dit evenement begint met het verzamelen op een camping, wil je niet op een camping, dan ga je zelf ergens anders staan... we rijden over de weg naar de cross-locatie (zo'n 40 km). We rijden een cross en we gaan weer terug.... naar de camping. Wil je het anders?moet je zelf iets organiseren. Ik wil een leuk en veilig evenement, geen gewonden en/of doden en geen problemen. Zorg dus dat je bak op orde is en als je een achterrem kan monteren doe dat dan gewoon.
Anyway... Ik ben van mening dat de organisatie het evenement organiseert en als jij het graag anders georganiseerd/benoemd/geregeld/bepaald/beveiligd/gecontroleerd/bedacht of gezien had... doe dat dan.... zelf....
Klinkt streng, maar zo blijft het helder, denk ik.
Meer info volgt...tot die tijd, sleutel lekker een veilig, straatwaardig bakkie in mekaar!
En nee ik ben idd geen fan van 50+, rijders of bakkenisten zonder helm, bakken zonder remmen en (dronken) debielen die nooit rijden.... maar ik ga mij niet in die discussie mengen.....
Wees verantwoord, onverantwoord is (naar mijn mening) niet stoer en ook niet cool en ook niet anarchistisch....
Groet en tot 16 okt. allemaal?!
Wout.
Xenomobile (?<pi>),
Wout Rockx.