herfstigehuismanopruiming

Ik heb een ...

herfstigehuismanopruiming

Postby lambal racing » Sun Nov 13, 2005 7:11 pm

:( grote herfstopruiming 1 rollend en remmend (HYDRAULISCH!) huismanframe zonder bak+ een halve huisman waar een suzuki rs50 frame met een 80cc h2ogek. blok tegenaangeplakt zit en dan nog wat huismanframerestanten spatborden en ankerplaten e.d.
tevens een paar kistjes met carterhelften,vliegwielen koelkappen tandwielen friemels frummels frammels en froemmels carburateurtjes o.a. een vette mikuni 22 en een del orto 15 en nee geen bing 17 met verstelbare sproeier maar wel een bing 10 + sproeier 3 vage achterwielen wat 10" bandjes cilinders:geforceerd gekoeld: gewone en snelle 70 met kras standaard 50 en mooie snelle 50 en nog een r.w.gekoelde snelle 70 een compleet 5-bakje met een gaar big end en twee gare cilindertapendjes een volledig gedemonteerde 5 bak zondr schakelklok als toetje nog een goed driebak asje
nu ik het zo nalees klinkt het allemaal prachtig maar het is toch eigenlijk vnl. gare zooi waar je best nog wel een goed tandwieltje of ontstekingsplaatje uittrekt met wat meer werk maak je er drie bakken van en wat mag dat gaan kosten??????? ik zet in op 400 euro en ik hoop het tienvoudige te vangen kortom doe een bod en over een half jaar maak ik de winnaar bekend en via het forum laat ik af en toe de tussenstand weten NEE het is niet mogelijk alleen dit of dat te kopen dat vind ik veel te veel gedoe of je moet echt de hoofdprijs bieden verkoop is namelijk meer uit geld en tijdgebrek dan dat ik het echt kwijt wil :evil:
jaja
lambal racing

euh...

Postby ryan » Sat Sep 30, 2006 10:11 am

euh... :?: :!: :!: :?:
ryan

Postby Jazper » Sun Oct 01, 2006 5:24 pm

400
Jazper

Return to Aangeboden