Metal mark zong in eerste instantie inderdaad in hbg, ik weet ondertussen niet meer precies waarom dat op een gegeven moment niet meer zo was. volgens mij zouden we een tour doen waar hij niet mee kon ofzoiets... hij was in ieder geval wel altijd de grote netwerker die het gros van de contacten/boekingen deed... na metal mark kwam gilles, die kon vooral heel goed zuipen!
Ik weet niet meer zo goed of we vaak in utrecht hebben gespeeld, ik kan me 1 keer in de acu herinneren. toen kreeg ik een boete omdat ik door rood liep?!? en direct nadat we klaar waren met spelen moest alles zo snel mogelijk opgeruimd om plaats te maken voor een juppendisco ofzo... niet echt een toffe avond dus
descent to hell is/was?? inderdaad echt hard!
qua bands wint groningen het dan ook in vergelijking met utrecht en ik denk dat voorgenoemde heren en de aan hen gelieerde bands daar een groot aandeel in hebben gehad! Die drummer van buiten gebruik (ook een bbrijder trouwens!) komt volgens mij ook uit grunn, die gast kan ook zo heerlijk hard hakken!!
ben ondertussen niet echt meer op de hoogte in t punk-wereldje. heel af en toe nog een bandje checken of een festivalletje maar daar houdt t dan wel weer mee op. Eindhoven zou ik echt niet weten, zit hier eigenlijk alleen om te studeren. weet wel dat eindhoven de titel 'Rockcity' volgens de muziekmedia langzaam aan groningen moet afstaan maar volgens mij is dat grotendeels de invloed van Noorderslag festival...
speel zelf tegenwoordig in een country&western coverbandje en doe 2 keer in het jaar een europatourtje met een australische singer-songwriter(es)... niet echt mijn muziek maar erg leuk om te doen en het schuift ook nog eens redelijk!