Zal het nieuwe jaar weer sleutelend tegemoet treden

Bedankt Irmin!
bart beekhuizen wrote:ik heb voor mijn bak een nieuwe achterbrug gemaakt. gelijk met een dik achterwiel er in. en ook een dikke motor ketting. ik hebnu een dikke toeter er ondergebouwd en een oliekoelertje. maar voor de zomer wil ik er toch een ventilatortje op bouwen. een 124cc 4takt past wel tussen de zadelpen en stuurstang, alleen wel wat hoger. houd er rekening mee dat dit blok je bromfiets kettingkje gewoon aan stront trekt.
ik heb een blind (geen gat) industrie tandwiel gekocht(5e) met de zelfde steek als de meeste motorfiets tandwielen en deze uitgedaait.jvg wrote:bart beekhuizen wrote:ik heb voor mijn bak een nieuwe achterbrug gemaakt. gelijk met een dik achterwiel er in. en ook een dikke motor ketting. ik hebnu een dikke toeter er ondergebouwd en een oliekoelertje. maar voor de zomer wil ik er toch een ventilatortje op bouwen. een 124cc 4takt past wel tussen de zadelpen en stuurstang, alleen wel wat hoger. houd er rekening mee dat dit blok je bromfiets kettingkje gewoon aan stront trekt.
Geld dit dan ook niet voor de tandwielen en eventuele verbuiging van achterbrug cq ophangpunten ?
Kan je hier een set tandwielen met ketting aanbevelen ? of gewoon proberen ?
Groet
Jeroen
ik heb een apollo met een jin cheng 70cc 4takt blok 4 versn voet lijkt een beetje ss50 imitatie blok is dat simpel te verwisselen wat ophanging betreft met zo,n blokje wat jij te koop hebt?Herb wrote:Hallo,
die advertentie op marktplaats van die blokken is van mij.
Voor bakbrommer rijders heb ik speciale prijzen...![]()
Idd erg mooie foto's.
rubberrol in armhem. kost je 5eHerb wrote:Hallo Bart,
kun je me vertellen waar je dat tandwiel vandaan hebt.
Ik had namelijk zelf ook dat idee al, maar zoek me de pleuris naar blinde tandwielen, ook in de gewone bromfiets steek.
Het achterwiel is er al.. een vet Yamaha achterwiel met schijfrem.
Nu alleen ff een nieuwe achterbrug bouwen, heb een quadframe gekocht voor de hele voorwiel ophanging.![]()
Dan nog ff me orginele Honda blokkie eronder, nog een mooie kap voor de geforceerde koeling maken.
En dan en dan en dan is de winter weer voorbij en kunnen we weer gaan racen..
Thnx
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest