Goedkope 110cc 4takt blokken

Ik heb een ...

Postby Vinz » Thu Mar 15, 2007 12:05 am

Herb

hey herb, heb je ook 70/90 cc 4takt blokken?
Zo ja hoeveel zou dat kosten?
User avatar
Vinz
 
Posts: 325
Joined: Fri Oct 06, 2006 12:24 am
Location: Amsterdam

Postby Herb » Thu Mar 15, 2007 3:23 pm

Hallo,

ja daar is wel aan te komen, maar dan krijg je een 90cc Jingchen blok.

Om een of andere reden is de prijs hiervan hoger dan die van de 110cc en 125 cc.
De prijs komt ongeveer op 300 euro.
Rijden met een helm op is als sex met een condoom om.
User avatar
Herb
 
Posts: 101
Joined: Mon Apr 24, 2006 8:23 pm
Location: Aarde

Postby bart beekhuizen » Thu Mar 15, 2007 11:43 pm

een chinees 110cc blokje heeft ongeveer net zoveel vermogen als een goed origineel honda 72cc blokje. gaat je bak zo'n 60 mee denk ik.
ik bruts ook veel met honda brommers en die honda70 en immi 110 gaan even hard. ok als je gaat flowen en dikke carburateurs gaat monteren gaat 110 harder maar betouwbaarheid achteruit.
ik ben heel tevreden met 124cc. die zijn onverwoesbaar.
ik rag rond met zo'n blok. merk ducar, zonder oliekoeler of iets anders.
blijft heel. niet goed natuurlijk en ga het nu wel veranderen maar dat geeft wel aan hoe sterk ze zijn.
oja als je zo'n blok monteert MOET je je ketting en tandwielen aanpassen. je trekt ze anders gewoon doormidden.

ik heb de tandwiel verhoudeng zo dat 50 rijden fijn gaat, ook met 500 kg er op....

dikke noppenband achter en ik rij hier in harlingen zo tegen de zeedijk op.
heb ooit de 80 gehaald maar dan gilt ie het uit en word ie veelste heet.

onder mijn brommer deed dat zelfde blok 120 8)
heb hem op de testbank gehad en had 12.4pk en een koppel van 10.2 nm...
bart beekhuizen
 
Posts: 187
Joined: Sun Jun 12, 2005 10:31 pm
Location: huissen

goeie orde

Postby Xenomobile » Sun Mar 18, 2007 7:48 pm

even voor de goede orde klepspeling bij viertakt moet 0,05 inlaat en 0,07 of 0,08 mm uitlaat zijn en niet 0,5 en 0,7 mm. Dat scheelt allicht en kom je wat sneller weg... 0,5 mm scheelt waarschijnlijk wel veel in je verbruik, maar mocht je je afvragen waar dat getik toch vandaan komt......
Bij een wat heter lopend bakbrommerblok raad ik 0,08 mm uitlaat aan.
Xenomobile (?<pi>),
Wout Rockx.
User avatar
Xenomobile
 
Posts: 314
Joined: Mon Feb 21, 2005 12:17 am
Location: rotterdam

Re: goeie orde

Postby bart beekhuizen » Mon Mar 19, 2007 10:22 pm

Xenomobile wrote:even voor de goede orde klepspeling bij viertakt moet 0,05 inlaat en 0,07 of 0,08 mm uitlaat zijn en niet 0,5 en 0,7 mm. Dat scheelt allicht en kom je wat sneller weg... 0,5 mm scheelt waarschijnlijk wel veel in je verbruik, maar mocht je je afvragen waar dat getik toch vandaan komt......
Bij een wat heter lopend bakbrommerblok raad ik 0,08 mm uitlaat aan.
:oops: nulletje vergist.
bart beekhuizen
 
Posts: 187
Joined: Sun Jun 12, 2005 10:31 pm
Location: huissen

Postby mario » Sun Apr 15, 2007 9:56 pm

Heb je nog steeds van die 110cc blokken te koop?
Aan de bak
User avatar
mario
 
Posts: 4
Joined: Sun Nov 27, 2005 3:45 am
Location: Ouderkerk a/d IJssel

Previous

Return to Aangeboden

Who is online

Users browsing this forum: mystic and 2 guests