niet erg duidelijke foto's maar mss heb je er wat aan.
ik heb dus op de schooren van de zadelpen 2 stukken bijaan gelast met de gaten voor de achterste motor-ophanging. dan heb ik een steun gemaakt die de cilinder vasthoud. ik heb wel de cilinder gaten (zitten onderaan je cilinder)
van m6 naar m10 obgeboord en getapt sodat het wat sterker is.
dat ducar(124cc?) blok heb ik ook. ik heb de rubbers uit de achterse ophanging getukt en er een 12(geloofik) mm as door heen gestoken zwant de m8 draadeinen braken bij het leven.
dn heb ik bovenop het blok een steun gemaakt die naar boven gaat naar de bevestiging van de tank.
een soort brug die in zijn geheel weg te halen is.
verder heb ik en nieuwe achterbrug gelast met de dwars ligger achter de zadelpen. omdat ik ook een motorfiets wiel met steekas wilde.
de tandwielen heb ik al over verteld die zijn van een wat lompere uitvoering dan de originele.
ik heb op de ducar een oliekoeler gemaakt. de dexeltjes met aansluiting voor slangen op je cilinder kop die te koop zijn pasen nniet op deze blokken en zijn erg duur.
zelfmaken dus.
maar doe dit met beleid! je hebt maar 1 dexeltje....
als je echt in de fout gaat kan je met 2 componenten ijzerlijm evetuele gaten dichten.
als je het dexeltje met de koelribben van de cilinderkop hebt, zie je aan de bovenkant een kogeltje zitten. pruts die er uit. (ondermijnen met een 1mm boortje) en boor het gat uit op de gewenste diameter van de tules die je gekocht hebt.
dan zie je op het dexel aan de buitenkant het olie kanaal lopen wat je ook aan de binnenkant ziet. zoek een mooi plekje voor je tule uit en breek daar de koelribben weg. boor ook daar een gat met de gewenste diameten voor je tule.
lijm te tules er in met 2 componenten ijzerlijm of goede locktite.
nu nog aan de onderkant een dammetje in het oliekanaal en je dexel is klaar.
als ik een camera tot mijn beschikking heb zal ik even wat duidelijkere foto's maken.
[/img]