onderdelen gezocht

Voor vragen om hulp of ideeen bij bouwen en ophalen van je bakbrommer.

onderdelen gezocht

Postby nino » Thu Feb 17, 2005 4:31 pm

hee hallo ik ben nino
en ik heb sinds een week een bakbrommer. maar er missen wat onderdelen onderanden een tank en een zadel daar om vroeg ik me af weet een van jullie mischien waar je onderdelen kon kopen in en rond amsterdam. van brommers en motoren. gewoon 2dehands spullen is goed. en weten jullie mischien brommer/moterbeursen waar ze onderdelen verkopen.
alvast bedankt
nino

Tja, amsterdam ...

Postby Amro » Sun Feb 20, 2005 3:49 pm

Ik ben nie' zo bekend in a'dam maar de Vehiclebeurs in Utrecht is altijd een goede plek om zooi te scoren.

Wat heb jij nu orginele onderdelen nodig ? Wat een puch maxi zadel past bijvoorbeeld ook. Alleen een losse tank bevestigen is altijd wat gezeik.
Amro
Site Admin

hee bedankt

Postby nino » Sun Feb 20, 2005 11:16 pm

hee.
bedankt. ik ben niet op zoek naar orginelen onderdelen. gewoon naar anderen motor en brommer onderdelen
maar waneer is die beurs in utrecht.
alvast bedankt
nino

Postby Xenomobile » Mon Feb 21, 2005 12:22 am

De beurs in Utrecht is 4.5 en 6 maart, veemarkthallen utrecht. Dure beurs, maar als je echt iets nodig heb altijd handig.... Stap wel af van het idee om je bak origineel te maken.... Een buddysit kan je heel makelijk zelf fabriceren met een plank hout, schuim, skai en een nietmachine!!! P.S. ik heb voor de origineelfuckers nog wel een tank, dak of polykap... Etc. Kliko is ook goed bezig wat dat betreft. Be creative, customize!!
Xenomobile (?<pi>),
Wout Rockx.
Xenomobile

hee

Postby nino » Mon Feb 21, 2005 1:10 pm

hee bedankt
ik was van begin af aan al van plan hem niet orgineel te houden veel te saai en bedankt voor het idee van het zadel ik ga het proberen. als jullie nog meer tips hebben zou ik die graag willen horen. het is een appollo.
en hoe zit het met verzekereringen
nino

Postby mystic » Sat Mar 12, 2005 3:42 pm

He ik heb nog een suzuki tank liggen..
Hij is niet al te groot. MOet nog wel een tankdop en kraatje bijgekocht worden.
Mail maar als je intresse hebt.
Woon in Groningen
.....:::::Bakbrommers ROX:::::.....
mystic

onderdelen

Postby maarten » Sun Mar 27, 2005 4:24 pm

motorsloperij roukama in molletjesveer (naast wormerveer zaanstad) is een waar paradijs!
maarten

goeiemorgen

Postby nino » Tue Apr 12, 2005 4:09 pm

[color=green]is die moters;oop een zlelfsloop of is het al gesloopt voor je. en zijn de onderdelen daar een beetje goed
nino

Return to Help!